NÁKUP LÍSTKA NA AUTOVLAK, PLATNOSŤ, VRÁTENIE

Aké služby dostanete v cene lístka?

  • cena lístka zahŕňa prepravu auta a cestovné v 2. vozňovej triede. Nemusíte si teda kupovať osobitne cestovný lístok,
  • ak máte záujem, môžete si za zvýhodnenú cenu na lístok k autu doplniť až štyroch spolucestujúcich. Lôžko alebo ležadlo (prípadne miestenka) nie je zahrnuté v cene, cestujúci má možnosť vybrať si ho podľa vlastných požiadaviek. V každom nočnom autovlaku je však radený osobitný lôžkový vozeň určený prednostne pre cestujúcich s vozidlom. Aby sme predišli nedorozumeniam vo vlaku, upozorňujeme cestujúcich, že preprava psov v lôžkových vozňoch a vo vozňoch 1. triedy s miestami na sedenie nie je povolená,

Kde si môžete kúpiť lístok na autovlak?

Lístky na prevoz auta sú k dispozícii:

  • v ktorejkoľvek pokladnici Železničnej spoločnosti Slovensko vybavenej systémom KVC. Cestujúci vyplní objednávkový formulár, ktorý predloží najneskôr dve hodiny pred odchodom vlaku,
  • cez internet najneskôr tri hodiny pred odchodom vlaku z nástupnej stanice (miestenku možno dokúpiť aj do odchodu vlaku z nástupnej stanice cestujúceho, lôžko alebo ležadlo do dvoch hodín pred odchodom z východovej stanice). Pomôcku pri zadávaní rozmerov auta v internetovom obchode otvoríte kliknutím.

Vrátenie cestovného dokladu na prevoz auta

    Cestovné doklady na prevoz auta v preprave medzi Slovenskom a Českou republikou (Humenné/Košice/Poprad-Tatry – Praha) je možné vrátiť až do odchodu vlaku z nástupnej stanice, výška storna sa líši v závislosti od času, kedy ho vrátite:

    • ak je lístok vrátený do 24. hodiny dňa, ktorý predchádza dňu odchodu vlaku z nástupnej stanice cestujúceho – storno je 10 % z ceny lístka,
    • ak lístok vrátite v deň odchodu vlaku, no najneskôr do odchodu vlaku z nástupnej stanice – storno je 100 % z ceny lístka,
    • neskôr už lístok nie je možné vrátiť,
    • ak sú dôvody na vrátenie lístka na strane železnice, návratok vykonáme bez storna,
    • na vrátenie internetových cestovných dokladov sa vzťahujú Obchodné podmienky internetového obchodu ZSSK.

    Cestovné doklady na prevoz auta na trase Bratislava - Humenné je možné vrátiť až do odchodu vlaku z nástupnej stanice, výška storna sa líši v závislosti od času, kedy ho vrátite:

    • ak je lístok vrátený do 24. hodiny dňa, ktorý predchádza dňu odchodu vlaku z nástupnej stanice cestujúceho – storno je 10 % z ceny lístka,
    • ak lístok vrátite v deň odchodu vlaku, no najneskôr 3 hodiny pred odchodom vlaku z nástupnej stanice – storno je 50 % z ceny lístka,
    • v čase od 3 hodín pred odchodom do času odchodu vlaku z nástupnej stanice – storno je 100 % z ceny lístka,
    • neskôr už lístok nie je možné vrátiť,
    • ak sú dôvody na vrátenie lístka na strane železnice, návratok vykonáme bez storna,
    • rovnaké podmienky platia aj pre internetové cestovné doklady.

    Tip ZSSK:

    Ak si aktivujete Kreditné konto, získate výhodu. Ak ste za cestovný doklad zaplatili kreditom z Vášho konta, v prípade vrátenia o storno neprídete - celé storno zapíšeme do Vášho konta vo forme bonusového kreditu. Ten si potom môžete vyčerpať ako zľavu pri ďalšom nákupe.

    Vrátenie miestenky, lôžka alebo ležadla k autovlaku

    • nepoužitý lôžkový lístok v preprave medzi Slovenskom a Českou republikou zakúpený v pokladnici je možné vrátiť s úhradou 10 % (minimálne 1 €), ak je lístok vrátený najneskôr do 24. hodiny dňa predchádzajúceho dňu odchodu z nástupnej stanice; alebo s úhradou 50 % (minimálne 1 €), ak je lístok vrátený v deň odchodu vlaku pred odchodom z nástupnej stanice,
    • podmienky vrátenia nepoužitej miestenky, vnútroštátneho lôžkového alebo ležadlového lístka zakúpeného v pokladnici otvoríte kliknutím,
    • podmienky vrátenia nepoužitej miestenky, lôžkového alebo ležadlového lístka zakúpeného cez internet otvoríte kliknutím.
    ^ Hore