ZSSK otvorila zákaznícke centrum na Trnavskom mýte. Má nový dizajn a rúca bariéry

5.3.2019

  • Všetky služby poruke budú mať zákazníci ZSSK v jednom z najfrekventovanejších bratislavských podchodov
  • Nové zákaznícke centrum udáva nový trend predajných miest národného dopravcu 

BRATISLAVA - Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) otvorila 5. 3. 2019 svoje nové zákaznícke centrum v zrekonštruovanom podchode na bratislavskom Trnavskom mýte. Priestory, ktoré dlhé roky chátrali a boli čiernym miestom na mape slovenskej metropoly, prešli v roku 2018 rozsiahlou rekonštrukciou. Medzi prevádzky „každodennej potreby“, ktoré obyvatelia aj návštevníci Bratislavy nájdu v tomto podchode, sa teraz zaradilo aj centrum uľahčujúce život zákazníkom ZSSK. 

Predaj cestovných dokladov, pomoc s plánovaním cesty či s výberom vhodného spojenia, informácie o zaujímavých zľavách, cestovné poistenie na počkanie, cestovné poriadky, pohľadnice a publikácie o železnici, upomienkové predmety, ale aj doplnkové služby ako predaj vstupeniek cez Ticketportal či Bratislava CARD – to všetko nájdu klienti v novootvorenom zákazníckom centre ZSSK. 

„Ako národný dopravca, pre ktorého je spokojnosť cestujúcich na prvom mieste, chceme aj prostredníctvom novej modernej prevádzky osloviť čo najviac zákazníkov. Podchod na Trnavskom mýte patrí k najfrekventovanejším miestam v Bratislave a denne ním prejde okolo 30-tisíc ľudí. Cestujúcim chceme byť takpovediac po ruke, aj preto sme sa rozhodli otvoriť zákaznícke centrum práve v týchto atraktívnych priestoroch,“ vysvetľuje Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK. 

Sprevádzkované centrum udáva nový trend dizajnu predajných miest ZSSK a všetky budúce zákaznícke centrá budú navrhované v rovnakom duchu. „Predajné miesto sme koncepčne prepojili s dizajnom diaľkových vlakov ZSSK. Zákaznícke centrum na Trnavskom mýte nadväzuje na tradičný prvok, ktorý sa objavuje v interiéri nových vozňov – čičmiansky vzor. Súčasťou dizajnu je zaujímavý drevodekor a oranžové prvky odkazujúce na našu firemnú identitu. Celý interiér bol navrhnutý tak, aby sa zákazníci v novom centre cítili komfortne a príjemne,“ dopĺňa Karol Martinček, člen predstavenstva a riaditeľ úseku obchodu ZSSK. 

Dizajn prevádzky navrhoval pre ZSSK architektonický ateliér SIEBERT+TALAŠ, ktorý sa projektovo venuje napríklad aj bratislavskej autobusovej stanici Mlynské Nivy. Všetky ďalšie predajné miesta národného dopravcu budú kreované v rovnakej línii.  

Generálny riaditeľ ZSSK Filip Hlubocký upozorňuje na zásadnú vec, ktorou sa okrem dizajnu novootvorené predajné miesto líši od ostatných: „Pre našu spoločnosť je dôležitý prozákaznícky prístup, aj preto sme sa rozhodli v novom zákazníckom centre odstrániť sklenenú stenu medzi klientom a predávajúcim. Je to znak toho, že sme otvorení potrebám svojich cestujúcich a dôverujeme im.“

ZSSK prevádzkuje v Bratislave spolu už tri zákaznícke centrá. Okrem Trnavského mýta ho cestujúca verejnosť nájde na hlavnej stanici a na Hodžovom námestí. 

Sprevádzkované centrum udáva nový trend dizajnu predajných miest ZSSK 

Súčasťou dizajnu je zaujímavý drevodekor

V novom centre si možno kúpiť aj upomienkové predmety

Zákaznícke centrum na Trnavskom mýte je už otvorené 

ZSSK odstránila sklenenú stenu medzi zákazníkmi a predávajúcimi

 

Tomáš Kováč
riaditeľ odboru komunikácie a hovorca


Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
odbor komunikácie

Rožňavská 1 | 832 72 Bratislava 3 | Slovenská republika
tel.: +421220297015 | mobil: +421904875396
e-mail: 
hovorca@remove-this.slovakrail.sk | kovac.tomas@remove-this.slovakrail.sk

ZSSK zabezpečuje osobnú železničnú dopravu na Slovensku. Stopercentným akcionárom ZSSK je Slovenská republika prostredníctvom Ministerstva dopravy a výstavby SR, ktorá si zmluvne objednáva a platí služby vo verejnom záujme v osobnej železničnej doprave. Prioritnú časť majetku tvoria železničné koľajové vozidlá (rušne, vozne, vlakové súpravy). Spoločnosť vznikla v roku 2005 a je jedným z troch nástupníckych podnikov jednotných železníc (popri Železniciach SR a Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia).  

ZSSK od 3. marca 2019 realizuje priemerne 1518 vlakov denne, z toho 226 diaľkových vlakov a 1292 regionálnych a prímestských spojov. Zastavuje v 713 staniciach a zastávkach, jazdí na linkách po 2909 kilometroch tratí na Slovensku.

Aktuality

^ Hore

Vyhľadanie spojenia

Vyhľadanie spojenia