Internetový obchod ZSSK a rezervácie miest cez SMS po dočasnom výpadku, aktuálne fungujú bez obmedzení

3.9.2019

Súvisiace články

BRATISLAVA - Internetový obchod ZSSK a rezervácie miest cez Kontaktné centrum prostredníctvom SMS  aktuálne cca od 09:35, po odstránení poruchy, fungujú bez obmedzení. 

Z dôvodu výpadkov rezervačného systému boli v uplynulých hodinách aplikácie ZSSK a e-shop značne obmedzené. Dochádzalo k výpadkom ktoré neumožnili ukončiť nákup a zaplatiť za cestovný doklad.

ZSSK sa ospravedlňuje za spôsobené nepríjemnosti.

Pre informácie o konkrétnych spojeniach a cenách je Vám NONSTOP k dispozícii Kontaktné centrum ZSSK na čísle 18 188,  zo zahraničia je číslo prístupné v tvare +421 24 48 58 188 alebo e-mailom na info@slovakrail.sk

ZSSK zabezpečuje osobnú železničnú dopravu na Slovensku. Stopercentným akcionárom ZSSK je Slovenská republika prostredníctvom Ministerstva dopravy a výstavby SR, ktorá si zmluvne objednáva a platí služby vo verejnom záujme v osobnej železničnej doprave. Prioritnú časť majetku tvoria železničné koľajové vozidlá (rušne, vozne, vlakové súpravy). Spoločnosť vznikla v roku 2005 a je jedným z troch nástupníckych podnikov jednotných železníc (popri Železniciach SR a Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia).  

ZSSK od 9. júna 2019 realizuje priemerne 1528 vlakov denne, z toho 230 diaľkových vlakov a 1 298 regionálnych a prímestských spojov. Zastavuje v 722 staniciach a zastávkach, jazdí na linkách po 2935 kilometroch tratí na Slovensku.

Aktuality

^ Hore

Vyhľadanie spojenia

Vyhľadanie spojenia