ONLINE CHAT - TESTOVACIA PREVÁDZKA

1) Čo to je?

Online chat je dnes už klasická služba mnohých webových portálov určených na predaj tovarov alebo služieb. Uľahčuje klientovi život tým, že mu umožňuje rýchlo a ľahko sa spojiť s operátorom, ktorý mu dokáže expresne poradiť s výberom tovaru/služby. V našom prípade pomôcť s kúpou cestovného lístka, vyhľadať optimálne dopravné spojenie, zľavy, poskytnúť informácie o našich službách a produktoch. 

2) Ako to funguje?

Kliknete na ikonu „Poradíme Vám?“, ktorá je umiestnená na stránke zssk.sk vpravo dole. Vyberiete si voľného operátora, s ktorým budete chcieť komunikovať, alebo Vám bude operátor pridelený automaticky. Komunikácia umožní využiť niekoľko možností chatu, napríklad vložiť súbor, presunúť chatovacie okno, vytlačiť či preposlať si komunikáciu na mail.

3) Kto a kedy je online?

Operátori Kontaktného centra ZSSK sú Vám štandardne k dispozícii na chate v čase od cca 8:00 do 20:00 počas celého týždňa vrátane víkendu. Medzi 20:00 a 8:00 bude chat offline; stále však môžete zavolať na linku 18 188, alebo poslať správu, ktorá sa prepošle na mailovú adresu Kontaktného centra – info@slovakrail.sk.

4) Môže byť chat neprístupný aj počas dňa?

Áno, v prípade, že by váš záujem chatovať prekročil naše možnosti odpovedať, môže byť chat neprístupný aj medzi 8:00 a 20:00 alebo sa prípadne naše odpovede môžu oneskoriť.

5) Je to dobré? Prečo?

Systém je výhodný z viacerých hľadísk. Informáciu môžete nájsť rýchlejšie, nemusíte chodiť do pokladnice ani telefonovať. Služba tiež pomôže ľuďom so sluchovým postihnutím.

6) Aj iní také majú?

Službu sme podľa našich informácií začali ponúkať ako prvý železničný dopravca v strednej Európe.

^ Hore