Deje sa niečo mimoriadne?

Na našom twitterovom konte zverejňujeme najnovšie informácie o nečakaných prerušeniach dopravy alebo výraznejších meškaniach. Podrobnejšie informácie o vašom spoji a prípojoch získate od personálu vo vlaku alebo non-stop na Kontaktnom centre Železničnej spoločnosti Slovensko (tel. 18 188, e-mail: info@slovakrail.sk), prípadne v zákazníckych centrách. Ak uvádzame ako príčinu mimoriadnosti "prevádzkové dôvody", môže byť príčin viacero alebo ich je zložité určiť.

Ak sa vám tweety nezobrazujú (napríklad používate staršiu verziu internetového prehliadača), kliknite prosím priamo na twitterový profil zssk_mimoriadne.

Kde sa nachádza váš vlak?

Kliknutím na vlajku otvoríte externú stránku s mapou pohybu vlakov v príslušnej krajine. Prevádzkovateľom uvedených portálov nie je Železničná spoločnosť Slovensko. Slovenskú mapu zabezpečujú Železnice Slovenskej republiky (ŽSR), zahraničné mapy partnerské železnice v zahraničí. Zahraničné mapy sa vám môžu zísť, ak sa napríklad chystáte na vlak, ktorý na Slovensko prichádza z Českej republiky, Rakúska alebo Maďarska.

 

Hľadáte bližšie informácie o plánovaných výlukách?

Kliknite prosím na náš prehľad.

^ Hore