KREDITNÉ KONTO

Registrácia/
prihlásenie do konta

Lístky dostupné
pomocou konta

Zrušenie konta
a reklamácie

Obchodné
podmienky

Odškodnenie za
meškanie IC vlaku

Bezpečnostné
pravidlá

AKO ZAČAŤ VYUŽÍVAŤ KONTO

  • na tejto internetovej stránke sa zaregistrujete a vytvoríte si zákaznícke konto (prosím zadajte správnu mailovú adresu a mobilné telefónne číslo - bude slúžiť na posielanie overovacích SMS pri jednotlivých transakciách),
  • ak ste sa zaregistrovali na bezplatnú prepravu alebo ste si po 1. júli 2016 zakúpili kartu KLASIK RAILPLUS, JUNIOR RAILPLUS, SENIOR RAILPLUS či MAXI KLASIK, máte už registráciu vytvorenú,
  • registráciou získate číslo svojho zákazníckeho konta, registračné číslo a preukaz, ktorý si môžete vytlačiť alebo uložiť do vášho smartfónu, tabletu alebo notebooku. Vďaka 2D kódu vám preukaz urýchli prístup ku kontu v pokladnici,
  • zákaznícke konto je možné vytvoriť aj v pokladniciach s KVC* alebo v Zákazníckych centrách,
  • ak je konto vytvorené v pokladnici a chcete ho využívať aj prostredníctvom internetu, bude potrebné ho spárovať,
  • ak máte zákaznícke konto na internete aktívne, systém od vás bude ešte vyžadovať overenie registrácie pomocou SMS, ktorú pošle na zadané číslo mobilného telefónu,
  • na konto vložíte finančné prostriedky (najmenej 10 €, najviac 500 €).

VEDELI STE?

  • zákaznícke konto môžete mať založené aj bez nutnosti vkladať finančné prostriedky. Výhodou zostane jednoduchší nákup cez internet – nemusíte pri každom nákupe nanovo zadávať rovnaké údaje, nezískate však bonusový kredit,
  • bonusový kredit môžete čerpať pri nákupe jedného lístka s cenou najmenej 1 € do výšky 25 % jeho ceny (prípadne 50 % z ceny, ak máte okrem kreditu z vkladu alebo storna aj bonusový kredit z odškodnenia za meškanie vlaku),
  • ak chcete zmeniť e-mailovú adresu alebo telefónne číslo zadané pri registrácii, obráťte sa prosím na Kontaktné centrum Železničnej spoločnosti Slovensko (tel. 18 188).

* KVC = Komplexné vybavenie cestujúcich

^ Hore