Kliknutím na ikonu prejdete na nákup lístka, vrátenie lístka alebo informácie.

Nákup
jednorazového lístka

Nákup týždenného
/mesačného lístka

Nákup tatranského
časového lístka

Nákup
lístka na autovlak

Nákup lístka
na IDS BK

Online vrátenie
lístka

Prihlásenie
do konta

Kliknutím na ikonu prejdete na nákup lístka, vrátenie lístka alebo informácie.

INFORMÁCIE

Obchodné
podmienky

Bezpečnostné
pravidlá

Platobné
podmienky

Otázky
a odpovede

Prehľad
plánovaných výluk

Odstávky
obchodu

Reklamácie
lístkov - tlačivo

MOŽNOSTI PLATBY

Elektronické
bankovníctvo

 

  • Tatra banka - TatraPay
  • SLSP - SporoPay
  • VÚB - e Platby VÚB

Platobné karty
(ČSOB - GP webpay)

 

  • Maestro, MasterCard
  • VISA, VISA Electron

 

Kreditné konto
ZSSK

 

  • bonusový kredit 5 %
  • výhody pri storne lístka

 

Platobné
podmienky

 

 

 

 

 

VEDELI STE?

  • väčšinu lístkov z internetového obchodu netreba vytlačiť, stačí elektronická podoba v smartfóne alebo notebooku. Výnimkou sú lístky BERLIN ŠPECIÁL, autovlak do Českej republiky alebo lôžkové a ležadlové lístky do Českej republiky,
  • cestovný lístok zakúpený cez internet je platný pre konkrétneho cestujúceho na konkrétny vybraný vlak. Môžete ho však použiť aj v nasledujúcich spojoch na rovnakej trase v čase platnosti (okrem cestujúcich v rámci bezplatnej prepravy vo vlakoch EC, EN, Ex, R a RR, lístkov na vlaky InterCity, ponuky EUROPA EXPRES, BERLIN ŠPECIÁL, lístka na autovlak a ponuky SLOVAK EXPRES),
  • registrovať sa nie je povinné, ak však tak urobíte, nákup bude jednoduchší a môžete využiť výhody Kreditného konta,
  • pri kontrole vo vlaku môže vlakvedúci požiadať o preukaz s fotografiou (občiansky preukaz, vodičský preukaz, pas alebo preukaz ZSSK s fotografiou na zľavnené cestovanie), aby mohol overiť totožnosť cestujúceho,
  • zoznam typov lístkov dostupných v internetovom obchode otvoríte kliknutím,
  • možnosti vrátenia lístkov z internetového obchodu zobrazíte kliknutím.

V prípade problémov pri nákupe cestovných dokladov cez internet (napríklad ste zaplatili a hneď po zaplatení sa vám nezobrazil cestovný doklad, prípadne vám neprišiel e-mailom) nás prosím hneď kontaktujte na telefónnom čísle 18 188, ak voláte zo zahraničia: +421 24 48 58 188 (ceny hovorov zobrazíte kliknutím).  

^ Hore