CEZ POČÍTAČ AJ CEZ MOBIL

NÁKUP CEZ PÔVODNÝ VYHĽADÁVAČ SPOJENIA

Nákup
jednorazového lístka

Nákup týždenného
/mesačného lístka

Nákup tatranského
časového lístka

Nákup
lístka na autovlak

Nákup lístka
na IDS BK

Otázky a odpovede
- pre pôvodný vyhľadávač

Online vrátenie lístka
(netýka sa mimoriadností)

INFORMÁCIE

Registrácia/
prihlásenie do konta

Informácie
o Kreditnom konte

Obchodné
podmienky

Bezpečnostné
pravidlá

Platobné
podmienky*

Prehľad
plánovaných výluk

Odstávky
obchodu

Reklamácie
lístkov - tlačivo

Prepravný
poriadok

MOŽNOSTI PLATBY

Elektronické
bankovníctvo

 

  • Tatra banka - TatraPay
  • SLSP - SporoPay
  • VÚB - e Platby VÚB

Platobné karty
(ČSOB - GP webpay)

 

  • Maestro, MasterCard
  • VISA, VISA Electron

 

Kreditné konto
ZSSK

 

  • bonusový kredit 5 %
  • výhody pri storne lístka

 

Platobné
podmienky*

 

 

 

 

 

*ITD - Doma tlačený cestovný doklad zakúpený prostredníctvom internetového obchodu ZSSK

VEDELI STE?

  • väčšinu lístkov z internetového obchodu netreba vytlačiť, stačí elektronická podoba v smartfóne alebo notebooku. Výnimkou sú lístky BERLIN ŠPECIÁL, autovlak do Českej republiky alebo lôžkové a ležadlové lístky do Českej republiky,
  • cestovný lístok zakúpený cez internet je platný pre konkrétneho cestujúceho na konkrétny vybraný vlak. Môžete ho však použiť aj v nasledujúcich spojoch na rovnakej trase v čase platnosti (okrem cestujúcich v rámci bezplatnej prepravy vo vlakoch EC, EN, Ex, R a RR, lístkov na vlaky InterCity, ponuky EUROPA EXPRES, BERLIN ŠPECIÁL, lístka na autovlak a ponuky SLOVAK EXPRES),
  • ak sa chcete vzdať cesty pred nástupom z dôvodu mimoriadnosti na strane dopravcu (meškanie vlaku, štrajk, kalamita, nehoda na trati), môžete jednorazový lístok z e-shopu vrátiť v pokladnici vybavenej KVC do 120 minút po začiatku platnosti dokladu (v prípade lístka EURegio WIEN TICKET do 120 minút po pravidelnom odchode vlaku, ktorého sa týka mimoriadnosť). Návratok Vám vrátime bez odpočítania storno poplatku v hotovosti. Ak tento postup nemôžete využiť, stále máte možnosť lístok reklamovať podľa štandardných pravidiel, pričom peniaze Vám budú v oprávnenom prípade vyplatené neskôr.
  • registrovať sa nie je povinné, ak však tak urobíte, nákup bude jednoduchší a môžete využiť výhody Kreditného konta,
  • pri kontrole vo vlaku môže vlakvedúci požiadať o preukaz s fotografiou (občiansky preukaz, vodičský preukaz, pas alebo preukaz ZSSK s fotografiou na zľavnené cestovanie), aby mohol overiť totožnosť cestujúceho,
  • zoznam typov lístkov dostupných v internetovom obchode otvoríte kliknutím,
  • možnosti vrátenia lístkov z internetového obchodu zobrazíte kliknutím.

V prípade problémov pri nákupe cestovných dokladov cez internet (napríklad ste zaplatili a hneď po zaplatení sa vám nezobrazil cestovný doklad, prípadne vám neprišiel e-mailom) nás prosím hneď kontaktujte na telefónnom čísle 18 188, ak voláte zo zahraničia: +421 24 48 58 188. Cena hovoru sa účtuje podľa aktuálneho cenníka vášho operátora.

^ Hore