KDE VÁM PORADÍME

Hľadáte informácie o cenách, zľavách, rezerváciách? Železničná spoločnosť Slovensko využíva niekoľko možností, ako informovať svojich zákazníkov o cestovaní vlakom. Stačí prísť, zavolať, alebo kliknúť na webovú stránku.

Kontaktné centrum

  • 24-hodín denne nonstop na tel.: 18 188 (zo zahraničia +421 24 48 58 188), e-mail: info@slovakrail.sk,
  • online chat 8:00 - 20:00,
  • informácie o všetkých vlakových spojeniach, o prípadnom meškaní jednotlivých vlakov,
  • informácie o cene cestovných dokladov, podmienkach využívania zliav doma aj v zahraničí,
  • objednanie prepravy a pomoci pre imobilných cestujúcich,
  • pomoc s hľadaním stratených vecí vo vlakoch,
  • informácie o obsadenosti diaľkových vlakov.

Cena hovoru:

  • zo siete Slovak Telekom (pevná a mobilná sieť): 0,1633 €/min. s DPH,
  • zo siete Orange: 0,1439 €/min. s DPH,
  • zo siete O2: 0,15 €/min. s DPH,
  • zo siete 4ka: 0,16 €/min. s DPH.

Zákaznícke centrá

  • predaj cestovných dokladov,
  • pomoc s plánovaním cesty, s výberom optimálneho spojenia a zaujímavých zliav,
  • k dispozícii sú cestovné poriadky, pohľadnice, publikácie o železnici a ďalší sortiment.

Kliknite na podrobnejšie informácie o službách, otváracích hodinách a kontaktoch.

Informačné kancelárie

  • informácie o vlakových spojeniach (príchody, odchody, meškania), ponúkaných produktoch, vrátane poskytovaných zliav a možnostiach ich uplatnenia,
  • nepredávajú cestovné doklady,
  • v niektorých informačných kanceláriách ponúkame tovar s tematikou železníc, cestovné potreby a cestovné poriadky.

Rezervačné pracovisko

  • možnosť rezervácie celého vozňa, vybavenia zľavy pre väčšiu skupinu, rezervácie miest v lôžkových vozňoch do zahraničia,
  • pracovisko sa nachádza na bratislavskej hlavnej stanici,
  • otváracie hodiny: pondelok až piatok 8:00-14:00 h, tel.: 02/20295508, e-mail: rip.ba@slovakrail.sk.
^ Hore